Batteries

 

Επιστροφές λόγω λάθους παραγγελίας

Επιστροφές γίνονται δεκτές λόγω λάθους παραγγελίας μέσα σε διάστημα 10 ημερών από την παραλαβή τους και μόνο για αντικατάσταση με άλλο όμοιο ανταλλακτικό/ά. Όλα τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αγοραστή. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση. Σε όσα φέρουν ταινία ασφαλείας, θα πρέπει αυτή να είναι άθικτη. Η συσκευασία θα πρέπει να έχει διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρείας μας μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος. Το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει αποκλειστικά τον αγοραστή. Το κατάστημα μας θα πρέπει να ενημερώνεται άμεσα πριν από οποιαδήποτε ενέργεια. Σε περίπτωση δικού μας λάθους όλα τα έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία μας.

Ακύρωση παραγγελίας.

Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω "back" και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί "αφαίρεση".
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 4329068 και να ακυρώσετε την παραγγελιά σας. Σε περίπτωση που το προϊόν σας αποτελεί προϊόν ειδικής παραγγελίας το οποίο με την σειρά μας το έχουμε ήδη παραγγείλει σε προμηθευτή μας, δεν δύναται η ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή τυχόν προκαταβολής ή ακόμη και του ποσού της ολικής εξόφλησης του.

Εγγύηση

Όλα μας τα είδη (εκτός από λάμπες, ηλεκτρονικά μέρη, τακάκια, δισκόπλακες) καλύπτονται αποκλειστικά και μόνο από την εγγύηση, τους όρους και το χρόνο που δίνει το εκάστοτε εργοστάσιο κατασκευής τους και τα οποία δεν δεσμεύουν σε καμία περίπτωση την εταιρία μας.

Σε κάθε περίπτωση ο αντικειμενικός μας σκοπός είναι η άμεση, σωστή εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του πελάτη μας.

Για αυτό το λόγο σε πρώτη προτεραιότητα θα είναι η άμεση λύση όποιου τυχόν προβλήματος παρουσιαστεί. Η απόδειξη αγοράς και η άθικτη συσκευασία είναι απαραίτητη. Όλα μας τα είδη ελέγχονται πριν από την αποστολή τους για τυχόν ζημιές. Είδη φανοποιίας και ευαίσθητα μέρη συσκευάζονται κατάλληλα. Στην περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα κατά το διάστημα της εγγύησης, επικοινωνήστε με το κατάστημα μας εντός 2 ημερών.

Η συνήθης διαδικασία είναι επιστροφή του προϊόντος μέσα στην άθικτη συσκευασία του και:

  • σε περίπτωση που η ζημιά είναι εμφανής, άμεση αντικατάσταση
  • σε αντίθετη περίπτωση αποστολή στο προμηθευτή μας, αξιολόγηση και άμεση απάντηση προς εσάς.

Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά ζημίες που οφείλονται στο ίδιο το προϊόν μόνο, λόγω δυσλειτουργίας του, και όχι ζημιές που έχουν προκληθεί από εξωτερικό παράγoντα, λόγω κακής τοποθέτησης και συναρμολόγησης του, λόγω κακής χρήσης του ή λόγω χρήσης διαφορετικής από αυτό για τα οποίο έχει κατασκευαστεί (π.χ. αγωνιστική χρήση χωρίς να το ορίζουν οι προδιαγραφές του). Η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις ζημιών που έχουν προκληθεί κατά την μεταφορά των προϊόντων. Η μεταφορά γίνετε με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή και διέπετε από τους όρους του εκάστοτε μεταφορέα.

Δεν φέρουμε ευθύνη για καθυστερήσεις στην αξιολόγηση και παροχή σέρβις από τους αντιπροσώπους των εργοστασίων